Hadí plyn
Volná adaptace románu Josepha Conrada Srdce temnoty sleduje putování Roberta Kleina (Stanislav Majer), jehož cílem je nalezení bratra, který zmizel za tajemných okolností. Klein se ocitá na cestě, kde nic není známé ani jisté, na cestě, během níž je nucen přehodnotit vztah ke své kultuře, sám k sobě i ke svému bratrovi, o kterém si myslel, že ho zná tak dobře… Nový snímek Davida Jařaba je výsostně autorskou úvahou o střetu kultur, kterému jsme nuceni permanentně čelit, o patriarchální nadřazenosti „bílého muže“ i o právu člověka na drancování přírodního bohatství, kterého pomalu, ale jistě ubývá.