Nekonečná hranice
Na dohled od afghánských hranic přežívá Ahmed, rodák z Teheránu a toho času učitel v exilu. Snaží se chránit zamilovaného mladíka a dívku chycenou ve sňatku za úplatu a zároveň obnovit pouto s odcizenou manželkou. Film v desítkách odstínů šedi se odehrává uprostřed rozlehlé hornaté krajiny, která přesto působí klaustrofobickým dojmem. Vítězný snímek soutěže Big Screen z MFF v Rotterdamu představuje napínavé drama, v němž nebezpečí číhá všude: uvnitř rodin, v etnicky a nábožensky výbušných komunitách i v politicky represivním režimu.