Železní motýli
V červenci 2014 bylo nad územím Ukrajiny sestřeleno dopravní letadlo mířící z Amsterdamu do Kuala Lumpuru. Všech 298 pasažérů na palubě zemřelo. Dokumentární koláž skládá obraz tragédie z široké palety dostupných zdrojů – záznamů letového radaru, přepisu odposlechů, ruských televizních reportáží, amatérských záběrů z místa dopadu, tanečních choreografií nebo animace dětských obrázků. Snímek spojuje poezii s forenzním přístupem a je stejnou měrou elegickou básní jako found footage hororem. Jeho název přitom odkazuje k šrapnelům protiletadlového systému BUK, které provrtaly plášť letadla a způsobily jeho pád.