Pornomelancholie
Tichý, zádumčivý, ale atraktivní mladík Lalo se ze svářeče stane pornohercem. Na place filmu o mexickém revolucionáři a jeho „boys“ zřejmě poprvé prožívá sounáležitost s vyoutovanými vrstevníky, ale také mechaničnost a vyprázdněnost byznysu s fyzickou rozkoší. Obojí na hrdinu dopadá zvlášť citelně ve chvíli, kdy svou kariéru přesouvá na sociální sítě. Tematicky bohatý snímek, v němž se fikce potkává s realitou, kromě titulní melancholie zkoumá různé roviny intimity a sdílení, a chvílemi se dokonce neváhá propadnout v zábavnou polemiku s tradiční macho kulturou.