Na prahu dospělosti
Tři dívky po maturitě vyrážejí mlsat svět. Na cestě po Itálii potkají Ka, Malin a Ira tajemnou Zoe, která je přivede do opuštěného města. Čím to, že domy jsou prázdné, ulice pusté a jiní lidé v nedohlednu? Několik mladých žen se tak ocitá na prahu dospělosti, kam vkročí docela jinak, než si představovaly. Mysteriózní, vtahující a poutavý coming of age je vyzrálým debutem, který se nebojí kombinovat surrealistický nádech s línou atmosférou jednoho horkého léta.