V kůži mé matky
Druhá světová válka se chýlí ke konci, ale život na filipínském venkově stále připomíná noční můru. Když do domácnosti obývané jednou ženou a dvěma dětmi začne pronikat nadpřirozené zlo, je to jen další stupeň už tak dost vyšinuté situace. Mladá Tala hledá útěchu u čarovné víly, ale ani její dobrotou si nemůže být jistá. ​V kůži mé matky je něco jako Faunův labyrint překlopený do asijského folk hororu. Pohrává si s magickým viděním světa, proměňujícím hrůzy války na mytologické monstrozity. Zvolna gradující mix hororu a válečného filmu je plný plíživého napětí i erupcí fyzického násilí.