Zázračný aparát
Od camery obscury přes televizi a film až po kulturu selfie a nonstop živého streamování. V dynamické filmové eseji Zázračný aparát se ocitáme na horské dráze lemované mrazivými, ztřeštěnými a porůznu vyfabrikovanými obrazy reality. Dokážou nás hypnotizovat, mobilizovat, a občas dokonce přimět potlačit pud sebezáchovy. Proč jim tak hromadně podléháme a jak se s nimi naučit lépe zacházet? Jak dokument oceňovaných evropských tvůrců naznačuje, v éře masově rozšířených mobilních kamer vztah lidstva k fotografii a videu nutně nedosahuje svého dekadentního konce, ale možná jen prochází turbulentní pubertou.