Metropole Brasília vznikla takřka na zelené louce a nenávratně poznamenala tamní ekosystém. Filmařka Ana Vaz se vydává do nočních ulic města, do městské divočiny, kde zvířata přežívají mezi setrvalým tokem automobilů a v nekonečných průmyslových zónách. Experimentální filmový tvar kombinuje dokumentární a esejistické prvky s hororovou atmosférou, k níž přispívá i znepokojivá hudba. Atmosférická jízda do neznáma v sobě nese snové kvality, ale přitom je úzce napojená na realitu. Je pohled na spící kapybary znepokojivý, anebo uklidňující?