Podívej se do ohně, anebo v něm shoř
Když vše okolo nás míří k zániku, budeme se do ohně jen dívat, anebo taky nějaký založíme? Naivistický, fantaskní snímek s dokumentárními prvky sleduje ženu, která za tónů popu i experimentálního saxofonu Bendika Giskeho zakládá na Korsice ohně a prostřednictvím filmu pak mění naši perspektivu při pohledu na věci, které známe jen ze zpráv.