Po práci
Organická tvůrčí synergie na několika úrovních: Céline Condorelli je autorkou návrhu dětského hřiště, Ben Rivers zachycuje na 16mm film jeho konstrukci a básník Jay Bernard napsal doprovodný text, který předčítá, zatímco sledujeme atmosférické záběry ze stavby. Místo ožívá nejen nočními výlety lišky, ale i naší vlastní představou o tom, co to znamená být dítětem.