Mami Wata
V zapadlé nigerijské vesnici Iyi na břehu moře ještě uctívají vodní bohyni jménem Mami Wata. Jednoho dne vlny vyplaví neznámého muže, kterého se ujímá místní vůdkyně Mama Efe spolu s dcerami. Namísto vděku a respektu ale cizinec Jasper hodlá pokořit tradiční matriarchát. Výrazný příspěvek do tzv. nigerijské nové vlny vypráví o ceně za pokrok a krizi víry. Jeden z vítězných snímků letošního festivalu v Sundance vyniká hlavně jako vizuálně strhující film, plný poetických černobílých obrazů.