Různé tváře smrti
Pán prstenů i Hvězdné války, Gremlins 2 i Mumie z produkce studia Hammer. Ikonický herec Christopher Lee zemřel skoro v každé druhé roli, již ztvárnil. Nerdská střihová hříčka Jana Soldata řadí smrt za smrtí a v mimoděčném toku odhaluje nejen zábavné klenoty, ale i souvislosti – nejen ty, které se týkají vývoje Leeova herectví.