Čarodějnictví
Na konci 19. století na ostrově Chiloé u jižní části chilského pobřeží je domorodá třináctiletá dívka Rosa (fenomenální Valentina Véliz Caileo) nucena přihlížet brutálnímu násilí německého kolonizátora vůči jejímu otci. Příběh pomsty zraněné dcery, která zavrhne křesťanství a uchýlí se ke kultu vlastních předků spojujícímu čarodějnické praktiky s odbojem, zaznamenal velký ohlas při světové premiéře na letošním festivalu Sundance. Christopher Murray nabídl jeden z nejpoutavějších zážitků festivalu, jeho uhrančivá podívaná je zároveň fascinujícím komentářem k pošetilosti kolonizujících agresorů narážejících na magií prodchnuté sepětí původních obyvatel s přírodou.