Jirka s Anetou tvoří mladý pár, neženou se do velkých životních rozhodnutí a užívají si rutinu klidného vztahu. Jedné noci se ale v jejich zděděném bytě rozezní zvonek a ve dveřích stojí Jirkova matka Valerie. Zprvu krátká návštěva se promění v nekonečný pobyt intenzivní, drásavé divy, která svou přítomností fatálně naruší soukromí obou partnerů. Jistoty se otřásají, hranice se bortí. Režijní duo vychází z povědomé situace, černou komedii však podvrací hororovou tenzí, zabalenou do pronikavých otázek: Je nesnesitelnost matčina opatrovnictví legitimní, nebo se z matek někdy stávají ta největší monstra?