Bezejmenní
Forenzní patoložka a antropoložka Cristina Cattaneo na pitevním stole dennodenně zkoumá bezejmenná těla, jež často patří bezdomovcům, sexuálním pracovnicím a dalším lidem na okraji společnosti. Stále častěji se však setkává i s těly migrantů, která na italské břehy vyvrhne Středozemní moře. Určit jejich identitu je velmi obtížné, protože mnohdy cestují bez dokladů. Humanistický dokument se ptá, zda i mrtví mají nárok na důstojnost a lidská práva. Zdá se, že s narůstajícím počtem těchto bezejmenných zemřelých daná otázka trápí jen Cristinu.