Kapitán Teplomet zachraňuje univerzum
Osud světa je zase jednou na vlásku. Mimozemšťané plánují uskutečnit rituál, který by mohl proměnit Zemi na homosexuální planetu. Jejich záměry může zhatit jen superhrdina Kapitán Teplomet, který si však zároveň klade jednu otázku: Je homosexualizace světa ve skutečnosti opravdu tak špatný nápad? Kapitán Teplomet zachraňuje univerzum​ je extravagantní queer komedie ctící principy fenoménu camp. Libuje si ve zdobnosti, umělosti a hlavně v podvratném zesměšňování heteronormativní popkultury. V dnešním světě je taková léčba šokem vhodná rozhodně nejen pro fanoušky LGBTQ+ filmů.