Infinity Pool
Nový film Brandona Cronenberga, syna slavného kanadského mistra body hororu Davida, působí jako Bílý lotos pro úchyly. Hlavní hrdina, stagnující spisovatel James, tráví dovolenou v turistickém rezortu v chudé přímořské zemi. Incident, který nedopatřením způsobí, odstartuje sérii bizarních událostí dokazujících, že není žádná futuristická technologie, již by bohaté elity nedokázaly patřičně zneužít. Infinity Pool není horor, ale spíš temná komorní sci-fi. Režisér tentokrát ubral na extravagantní vizualitě, ale jeho chladná, mizantropická satira je o to naléhavější.