Zapata
Třetí film Daneshe Eghbashaviho byl natočen pomocí dvou iPhonů, malé příruční kamery, akční kamery GoPro a citelného vlivu Rogera Cormana. Strhující žánrový mix komedie, detektivky a mockumentu dokazuje, že nezávislý film může mít i v současnosti aspekty revolučního gesta. Svižným a komplexním způsobem přibližuje příběh, který jako by byl natáčen svými protagonisty v přímém přenosu. Rafinovaná kompozice vyprávění připomíná rozkládání do sebe vložených matrjošek – postavy vědí, co se bude dít, a také to náležitě komentují. K tomu všemu jsou přimíchány archivní záběry. Explozivní světová premiéra.