Ohňostroje
Sicílie, 80. léta. Sedmnáctiletý Gianni bojuje s šikanou kvůli své menšinové sexuální orientaci. Jeho život se změní v okamžiku, kdy potká Nina. Přátelství dvou chlapců postupně přerůstá v milostný vztah, v němž se oba mohou chovat otevřeně a beze studu. Poměr se však nepozdává jejich konzervativním rodinám, které chtějí celé věci učinit přítrž. Italský herec Giuseppe Fiorello se ve svém režijním debutu inspiroval skutečnými událostmi a vypráví hluboce dojemný příběh o bolestivých bojích za lásku, kterou většinová společnost neschvaluje. Právě ty totiž sytí boje větší, boje za nutné politické změny.