Brutální vedro
Slunce vyvrhlo kus žhavé hmoty směrem k Zemi, jejíž povrch se pomalu ohřívá k hranici snesitelnosti. Svět schvacuje podivná nálada, překvapení proto může čekat prakticky kdekoliv. I v ospalém městě, kde osmnáctiletý mladík uvázl cestou na chalupu. Nikdo totiž neví, při jaké teplotě se začínají roztékat lidské charaktery… Zatímco jiným filmařům by katastrofická premisa posloužila k vyprávění o panice a animálním strachu člověka, čerstvý tvůrčí pohled Alberta Hospodářského se obrací jinam. Kdo v krajní situaci zdivočí a kdo zkrotne? A může sluneční erupce vynést na povrch i souznění?