„Kdo je současný Orlando?“ ptá se s odkazem na slavné dílo Virginie Woolfové trans spisovatel a aktivista Paul B. Preciado. Ve svém režijním debutu, kolektivním dokumentárním portrétu, vzdává hold knize, v níž postava téměř před sto lety poprvé prošla tranzicí, a dává prostor 25 protagonistům*kám, aby nejen připomněli*y pasáže z románu, ale zejména promluvili*y o tom, jaké je to být trans nebo nebinární. Hrdá, intelektuálně nesmlouvavá i rafinovaně vtipná esej vyvrací stereotypy, boří kategorie a ukazuje prostředníček opresivnímu genderovému systému, který tvrdí, že na světě jsou pouze muži, ženy a nikdo mezi tím.