Tu
Dvě bloudivé duše, stavební dělník a expertka na mechy a lišejníky, a okolní svět – chvíli soustředěný na přírodu, chvíli na noční Brusel. Vítězný film berlínské sekce Encounters zastihuje své hrdiny ve stavu nejistoty, ale též v těsném kontaktu s každodenností. Podobně jako Tsai Ming-liang, též Devos kolísá mezi věcně realistickým přístupem se sociálním akcentem a unikavou snovostí a tematizuje něco tak neuchopitelného jako vnímání plynoucího času. Magický a vyklidněný snímek s vnitřním tajemstvím, útulný i křehký jako starý hrníček s puntíky.