Početí
Nadějná spisovatelka Jay vydává novou knihu, její přítel Geonwoo, učitel v soukromé jazykové škole, má povýšit. Milují se, starají se o sebe, souzní. Překvapivou ránu jim uštědří až neplánované těhotenství. Dítě přece nechtěli a založení rodiny by ohrozilo jejich kariérní vyhlídky. Jenže kdo má mít poslední slovo, když se na řešení situace neshodnou? Korejská režisérka předkládá jemně vykreslený, skličujícími pocity zastíněný portrét partnerského soužití na křižovatce. Kdy jindy bořit tabu rodičovství a předsudky o mateřství, než v době, kdy se opět zpochybňuje právo žen rozhodovat o vlastním těle.