Lucemburk, Lucemburk
​Kolja a Vasja jsou dvojčata k pohledání, jeden drobný podvodníček, druhý poctivý policajt. Ani jednomu se život zvlášť nedaří, a tak se rozhodnou udělat alespoň jednu správnou věc. Vydají se spolu do dalekého Lucemburska navštívit umírajícího otce, jehož dobrodružný osud je opředen řadou legend a kterého už dobrých dvacet let neviděli. Režisérův druhý, opět částečně autobiografický film citlivě kombinuje rozverné i melancholické pasáže tragikomického příběhu o hledání toho, co nám v životě schází, a o ztrátách, které jsou ve výsledku obohacující.