Akční horor Vlčí lov není další z krkolomných žánrových hybridů, jakými je korejská kinematografie proslulá. Naopak, příběh lodi převážející vězně, na níž se zároveň přepravuje ještě mnohem nebezpečnější náklad, je v jádru přímočará žánrovka. Oddechovka plná krvavých efektů staví na bezprostřední brutální akci, která v druhé půlce přeroste v souboj s nadlidsky silným a zároveň extrémně houževnatým protivníkem. Tvůrci ale dokázali jednoduchý a těžkotonážně drsný děj podat pečlivým, řemeslně precizním stylem, o jakém se většině podobných béčkových projektů může jen snít.