Animalia
Těhotná Itto si žije jako v bavlnce. Vztah s manželem je láskyplný, rodinné sídlo rozlehlé, majetek se rozrůstá, snad jen vztahy s tchyní by mohly být vřelejší. Když se mladá žena vymluví z návštěvy příbuzných a na osamocený dům se snese bouře, začnou se dít podivné věci. Ty připomínají dílem státní převrat, dílem ekologickou katastrofu anebo také soudný den. Film přináší unikátní kombinaci katastrofické sci-fi, road movie a spirituální cesty, v níž se kritika marocké společnosti přirozeně snoubí s otázkami pátrajícími po smyslu života.