Limbo
Životem unavený detektiv Travis Hurley přijíždí do malého městečka, aby zde prozkoumal dvacet let staré zmizení domorodé dívky Charlotte. Vyprahlí obyvatelé bílému muži zprvu nedůvěřují, jeho stoická povaha je ale brzy přiměje k tomu, aby odkryli stará tajemství a otevřeli svá zaprášená srdce. Pouštní noir, zasazený v bezútěšných krásách opálového údolí, pronásleduje temné stíny dávného zločinu a propůjčuje hlas segregovanému okraji australské společnosti. Atmosférický snímek vpichuje svému divákovi do žíly precizně vyměřenou dávku zoufalství a naděje. V roli nečekaného opraváře lidských osudů exceluje protřelý Mentalista Simon Baker.