Na lodi Adamant
V samotném srdci Paříže kotví loď, která je unikátním denním stacionářem pro lidi s duševními poruchami. Personál této „Noemovy archy“ nevnímá psychické problémy jako stigma a nabízí svým klientům bezpočet činností posilujících jejich důstojnost i kreativitu. Po filmu Maličkosti (1996) se zasloužilý francouzský dokumentarista vrací k tématu duševního zdraví, aby nám předestřel svět, kde je na každého nahlíženo především jako na lidskou bytost bez nutnosti třídní, rasové či intelektuální selekce. Svou výmluvnou relativizací pojmu normality získal snímek letos na Berlinale Zlatého medvěda za nejlepší film.