Soumrak laskavosti
Pustá poušť rozžhavená sluncem. Uprostřed nicoty stojí klec, v ní uzamčená žena tmavé pleti. Den střídá noc a zdá se, že žena s nekonečnou trpělivostí čeká, zda ji někdo přijde zachránit, ale marně. Na pokraji vyčerpání se rozhodne vzít svůj osud do vlastních rukou a vydat se na cestu dystopickým světem, který jako by začal ztrácet veškerou lidskost. Australský režisér nizozemského původu Rolf de Heer komponuje úchvatné obrazy, do kterých vtěluje nejen úvahu o krutosti života v segregované společnosti, ale také napínavé dobrodružství putování jedné „čisté duše“, plné zvratů a překvapivého jemného humoru.