Dospěláci
Eric, Rachel, Maggie. Tři sourozenci, kdysi spojení silným poutem, které však zpřetrhalo dospívání i odloučení. Eric se debatě o minulosti opakovaně vyhýbá, když se však na krátký čas ocitne v rodném městě, konfrontaci se sestrami neunikne. Účast v sousedském hraní pokeru je navíc příliš lákavá na to, aby odjel podle plánu. Hořce komediální i posmutnělé sourozenecké drama se opírá o prozaický vizuální jazyk a přináší citlivý vhled do složitosti rodinných konstelací, kde je láska, ale chybí funkční komunikační nástroje. Možná jsou to ale naše dětská já, skrze něž můžeme promluvit o minulosti. V dospělosti se přece nemusíme vzdát dětských her, nebo ano?