White Plastic Sky
Budapešť, rok 2123. Veškerá flóra i fauna vymřely a lidstvo žije v izolovaném dómu s plastovou střechou. Aby jeho obyvatelé mohli přežít, musejí zaplatit vysokou cenu. Ve věku padesáti let jsou nuceni si nechat vpíchnout semínko, díky němuž se posléze stanou stromy a poskytnou společnosti kyslík i potravu. Když se dvaatřicetiletá manželka psychiatra Stefana, Nora, rozhodne ukončit svůj život dříve a dobrovolně darovat své tělo, její muž se rozhodne pravidlům systému vzepřít a zachránit ji. Dystopická animovaná odysea uchvacuje sugestivními záběry nehostinné krajiny „tam venku“ i naléhavým ekologickým poselstvím.