Porodní asistentky
Jaký je každodenní život porodních asistentek? Kamarádky Sofia a Louise se poprvé v praxi setkávají s profesí, o níž se říká, že je tou nejkrásnější prací na světě. Kromě zázraku nového života však často také narážejí na těžkosti spjaté s obrovskou zodpovědností, na neúprosné, hektické nemocenské prostředí a občas i smrt, díky nimž si častokrát sáhnou na dno. Pronikavá a nesmírně empatická výpověď o životě těch, jejichž klíčové společenské poslání drtí nefunkční zdravotnický systém, má osobní i politický přesah.