Protivník
​Po nuceném odchodu z Íránu žije Iman s rodinou v zařízení pro uprchlíky. Jejich neutěšená existence spočívá v neustálém stěhování a čekání na udělení víza. Ve snaze zabezpečit svou budoucnost ve Švédsku se Iman – navzdory slibu ženě – vrací k wrestlingu. Kromě fyzické bolesti se mu ale otvírá i řada šrámů v duši. Psychologické drama o člověku zmítaném mezi povinností k rodině a potlačovanou touhou pronikavě reflektuje téma vykořeněnosti, svobody a tolerance. Druhý snímek Milada Alamiho se na Berlinale blýskl úsporným vyprávěním a bravurním herectvím Pajmana Mádího (Rozchod Nadera a Simin, 2011).