Míjení
Tomas dokončil svůj poslední film a při té příležitosti si začíná románek s učitelkou Agathou. Poddáním se touze po nepoznaném, tedy poměru se ženou, testuje trpělivost svého manžela Martina, s nímž vede sice idylický, ale usedlý život. Ve svém osmém filmu se Ira Sachs, mistr ve vystižení i těch nejjemnějších vztahových nuancí, věnuje složitostem milostného trojúhelníku. Hlavní role svěřil výrazným tvářím současného evropského filmu, Franzi Rogowskému, Adèle Exarchopoulos a Benu Whishawovi, kteří vdechli život postavám, jež v kulisách současné Paříže opakovaně zjišťují, jak je lidská touha spalující, ale zpravidla nestálá a proměnlivá.