Narušitel
Feministický body horor. Pohled na dospívání jako období, kdy jsou mladé ženy nuceny neustále přehodnocovat vlastní vzhled a nechávat se okolím tlačit do škatulky „hodné, hezké holky“. Detektivka o mladých dívkách, které za záhadných okolností mizí v malém městečku, kam se ke své podivínské tetě (Alicia Silverstone) stěhuje i sedmnáctiletá Jonny. Teta dívce k osmnáctým narozeninám předá rodinné tajemství, které by se dalo nazvat kletbou i darem a možná povede k odhalení únosce. Jennifer Reeder si i ve svém novém snímku zachovává nezaměnitelně zneklidňující krvavě poetický rukopis, kde volně mísí prvky melodramatu, snu i hororové atmosféry všedního dne.