Tichý život
Život na farmě je klidný a poněkud jednotvárný, ale i tam může spadnout meteorit. Stejně nepatřičně se tu cítí i adoptovaný mladík Carl. A pokud by na to náhodou zapomněl, vždy se najde někdo (i mezi vzdálenějšími členy rodiny), kdo mu to nenápadně připomene. Jeho adoptivní rodiče to s ním sice myslí dobře, ale v jejich rodině se o věcech moc nemluví. Jednoho dne by měl převzít farmu, ale on by mnohem raději poznal svou rodnou Koreu. Něžně uklidňující film o potřebě někam patřit, natočený nostalgicky na 16mm materiál.