Byt č. 10-01
Filmařka A.V. Rockwell ví, že originální, silná a komplexní hlavní postava je polovina úspěchu nepřehlédnutelného filmu. Její Inez de la Paz (fenomenální Teyana Taylor) je hrdá, impulzivní a nepředvídatelná, ale i láskyplná a až umanutě cílevědomá. Charismatická žena zocelená newyorskými ulicemi i pobytem za mřížemi na sebe strhne divákovu pozornost únosem svého šestiletého syna Terryho z pěstounské péče. Emotivní drama ověnčené Velkou cenou poroty na letošním festivalu Sundance se odehrává v průběhu dvou desetiletí, kdy matka, odhodlaná poskytnout synovi domov, který sama neměla, bojuje nejen se symptomy doby, jako je gentrifikace, ale i s důsledky radikálních rozhodnutí z dávné minulosti.