K9 K9
Slunce se zatmělo a lidé se octli na pokraji zešílení. Zemi zaplavilo brutální násilí manifestované potřebou přinášet neznámému zlu děsivé oběti. Jak se to mohlo stát? Jde o boží hněv? To je názor uskupení extremistů, kteří o zúčtování s těmi, již situaci způsobili, nepřemýšlejí dvakrát. Kdo ale o vině rozhodne? Čtvrtý film Vahida Vakilifara je omamnou vizionářskou sci-fi, jež navzdory temnotě sžírající svět věří v sílu světla. I v těch nejkrvavějších obrazech se ukrývá aspoň špetka naděje. Slouží totiž jako rituál nezbytný k přijetí démonů, které si všichni nosíme uvnitř.