Říkej mi Bille
Autor, kterého proslavily analytické dokumentární filmy o ikonických kinematografických dílech, tentokrát nechává před kameru zasednout Williama Shatnera. Muže, jenž se do dějin populární kultury zapsal kromě jiných rolí hlavně jako kapitán James T. Kirk ze seriálu Star Trek. Televizní velikán, vládnoucí jímavou prací s vlastním hlasem, jde v bilančním vyprávění daleko za historky z natáčení – snímek sestavuje výpověď člověka, který intezivně cítí blízkost vlastního zániku a silou své osobnosti a talentu dokáže nejen unést, ale i předat tíhu této situace.