Ukradené shledání
Valentina byla právě propuštěna z vězení kdesi v sovětském Rusku. Vydává se na cestu zpět do rodného Estonska, aby vyhledala svého osmiletého syna, kterého se před lety vzdala. Tvrdohlavá žena, jejíž osud determinovala absence rodinného zázemí, je rozhodnuta připravit svému synovi lepší život, než jaký dosud žila ona sama. Je však její přítomnost pro hocha skutečně tím nejlepším? Leida Laius, jedna z nejvýraznějších estonských režisérek a autorka s jedinečným filmovým hlasem, přivedla na plátna kin celou řadu silných ženských hrdinek, a nejinak je tomu v případě Ukradeného shledání. Snímek byl nově restaurován u příležitosti režisérčiných nedožitých stých narozenin.