Propojme se včera
Je možné ztvárnit filozofické myšlenky tancem? Úvahy Alice Koubové a pohybové představení souboru Tantehorse se potkávají v elegantně zrežírovaném filmu, který útočí jak intelektuálně, tak s elementární lidskou srozumitelností. Krize – změna – vzdor nepříznivým okolnostem.