Imago
Píše se rok 1987 a vítr změn brzy zavane i do komunistického Polska. Ela je mladá žena, hledající útočiště před šedí režimem posvěceného života mezi umělci alternativní scény, na pódiích klubů v roli zpěvačky postpunkové skupiny či na večírcích plných alkoholu… Režisérka Olga Chajdas ve svém druhém snímku s živelnou energií oživuje uměleckou scénu baltského Trojměstí a s pomocí charismatické herečky a spoluscenáristky Leny Góry představuje divákovi plastický portrét mnohovrstevnaté osobnosti – inspirativní umělkyně věčně zahalené v cigaretovém dýmu, ženy bojující se svými vnitřními běsy i křehké bytosti, toužící po matčině lásce.