Polibky
Chlapec potká dívku: on je poslíček, ona umělecká modelka. Jejich otcové jsou ve vězení: ten jeho je politik obviněný z volebního podvodu, její je státní zaměstnanec obžalovaný ze zpronevěry. Během jednoho dne se mladá dvojice vydá na pláž, pak na dostihy, pokusí se usmířit se svými rodinami a zamilují se do sebe. Masumurova okouzlující prvotina, obraz bezcílné poválečné japonské mládeže překypující vitalitou a soucitem, je nepřekonatelný příklad žánru tajozoku, který vznikl v padesátých letech minulého století a výrazně se odchyloval od dobových zvyklostí tím, že v něm vystupovali neprivilegovaní hrdinové. Polibky jsou prodchnuty bezstarostným optimismem, jenž se v Masumurově pozdější tvorbě objevuje jen zřídka, a téměř postrádají rafinovanost, tolik typickou pro jeho pozdější tvorbu.