V padesátých letech se objevily četné korporátní satiry, žádná z nich se však nevyrovná snímku Obři a hračky. Masumurův zběsilý, blouznivý a brilantně jízlivý příběh vypráví o třech společnostech, které vyrábějí karamelové bonbony a bojují o srdce a kapsy Japonců. Film Obři a hračky, částečně inspirovaný filmem Elii Kazana Tvář v davu, se odehrává na pozadí závodů v dobývání vesmíru. Jde o produkt své doby a zároveň o nadčasovou alegorii konzumní kultury a kultury celebrit, toxické nadvlády Ameriky a morální ceny, kterou lidstvo platí za modernitu. Snímek natočený na křiklavě barevný Agfacolor lze přirovnat k filmové obdobě cukrového dopingu: nápor obrazu a zvuku, který v době mediálních influencerů a duchovního vakua působí děsivě aktuálně.