Černé testovací auto
Svět automobilové špionáže je odrazovým můstkem pro napínavý a hluboce cynický film noir, v němž se Masumura zabývá dekadencí poválečného korporátního Japonska a přenášením imperialistického DNA do nenasytné průmyslové výroby. Asahina (Džiró Tamija) je ambiciózní mladý člen špionážního týmu obří automobilové společnosti Tiger, která se chystá uvést na trh svůj nejnovější luxusní sportovní model Pioneer. Po sérii nešťastných náhod si skupina Tiger uvědomí, že jejich skalní rival, společnost Yamato, možná do firmy nasadil špiona. Následuje dechberoucí hra na kočku a myš, plná lstí, podvodů a nečekaných zvratů, v níž je odhalen rozsah průmyslové korupce.