Tetování
Dlouho předtím, než vznikl moderní žánr „female revenge“, tu bylo Tetování, Masumurova tajemná a brutální legenda z období Edo. Ocuja, v podání Ajako Wakao, je dcera bohatého obchodníka, kterou unesou a přinutí k prostituci. Šílený tatér jí na záda vypálí velkého černého pavouka s lidskou tváří, který ji promění ve vražedkyni, jež touží zničit muže, kteří ji zneužívali. Hvězdně obsazený snímek Tetování, který scenárista a režisér Kaneto Šindó (Nahý ostrov, Onibaba) adaptoval podle románu slavného spisovatele Džuničira Tanizakiho a který na materiál Eastmancolour podmanivě nasnímal legendární Kazuo Mijagawa (Rašómon, Povídky o bledé luně po dešti), je Masumurovo vizuálně nejpůsobivější dílo.