Vojenská škola Nakano
Co vede mladé muže k tomu, aby se dobrovolně vzdali své identity kvůli nejistému cíli? Jak daleko mohou zajít, aby ochránili své poslání? Má vůbec morálka ve válečné době místo? Masumura si v tomto střízlivém špionážním dramatu klade nespočet palčivých otázek a oprošťuje žánr veškerého pozlátka. Místo toho se soustředí na manipulativní institucionalizaci mužů, kteří jsou příliš hrdí a plní sebeklamu, než aby zpochybňovali legitimitu své práce. Raizó Ičikawa hraje Džiroa, idealistického mladíka, který se během čínsko-japonské války v roce 1937 nechal naverbovat do první japonské vojenské zpravodajské školy. Tváří v tvář zásadním etickým rozhodnutím si Džiro musí vybrat, jakým člověkem se chce stát.