Ztracené děti
Desetiletá Audrey a její tři sourozenci zůstanou opuštěni ve starém domě, kde měli strávit prázdniny. Jejich otec totiž nečekaně přes noc zmizel. Děti nejdřív na tátu marně čekají, ale rychle pochopí, že se o sebe musejí postarat samy, což ale nebude jednoduché. Les, který obklopuje odlehlý dům, jako by malé trosečníky nechtěl pustit ven a začínají se dít záhadné věci, obzvláště v noci. Tajemná monstra bojící se světla, tunely, kde se ztrácí čas, s tím vším se musí skupinka popasovat v tomto fantaskním dramatu, kde se mísí dětské a dospělé děsy a bolesti, které bohužel nejde vyléčit jen tím, že na ně posvítíme baterkou.