God Bye
„Jean-Luc Godard připomíná slunce. Když se k němu přiblížíš, sežehne tě. Když jej ignoruješ, připravíš se o světlo,“ říká uznávaný švýcarský filmař Thomas Imbach o „Bohovi filmu“, jehož dílem i osobností je celoživotně očarován. Náhodné spatření záběrů chřadnoucího velmistra mu vnuklo nápad vydat se na pěší pouť od Curyšského k Ženevskému jezeru, vzdát tam dlouhá léta usazenému Godardovi hold a pokusit se jej přesvědčit, aby spolu možná něco natočili. Originální a hravý videodeník z cesty, natočený na iPhone i 35mm materiál ve formě ohlédnutí za vlastní kariérou i dialogu se vzorem, který oddaného poutníka přitahuje jako magnet. Roadmovie „po vlastních“ jako zasvěcený godardovský masterclass (nejen) o vnímání světa prostřednictvím filmu.