Palčivé svědectví ze čtyřletého obléhání Sarajeva, které trvalo od dubna 1992 do února 1996. Renomovaný francouzský dokumentarista Jean-Gabriel Périot dává svému filmu podvojnou formu. Nejprve pracuje výhradně s archivním materiálem. Na boje v ulicích hledíme objektivy mladých filmařů, kteří se zbraní (a kamerou) v ruce město bránili. V druhé části se titíž protagonisté s odstupem čtvrtstoletí ohlížejí za minulostí. Črta traumatických zkušeností z občanské války se proměňuje v portrét zraněného tvůrčího elánu. Film-důkaz a film-terapie, který se táže, zda tváří v tvář krutosti můžeme uniknout temnotě.